Nivea visage makeup starter - TESZT

Karácsonyra megkaptam a Nivea Makeup starter-jét. A drogériákban kapható, 1200 forint körüli áron. A Joy magazin jelölte a Joy-nagydíjra is. A csomagolása viszonylag nagy kiszerelést sejtet és elég nehéz is.
Két változatban kapható: egy a száraz bőrre (rózsaszín változatban) és egy a normál és vegyes bőrre (kék színben). Én a kéket kaptam. Lássuk:


Miután kibontjuk, ér minket néhány kisebb csalódás. A krém körübelül a doboz felét tölti ki. De ügyesen megcsinálták, mivel a dobozban belül van egy kis emelvény, amin a krém ül. Így amikor kinyitjuk, először még nem vesszük észre a turpisságot. Sajnos a boltban nem lehet kibontani, mivel egy átlátszó fóliába van becsomagolva az egész.
Mint már feljebb írtam, jó súlya van. Ez valószínűleg az üveg tégely miatt van. Ráadásul az alján még egy rétegben csak üveg van. Így már egész kevés a krém.


Miután levesszük a kupakot egy szokásos nivea fóliával találjuk szemben magunkat, amit elég nehéz leszedni. De alatta ott lapul a krémünk.
Nagyon könnyű, zselés állagú formulája van. Kevés is elég belőle az egész arcunk bekenéséhez.
Azt ígéri, egy perc alatt beszívódik, és ez így is van. Mire az arcunkon körbeérünk a krémezéssel, már kezdhetjük is elővenni a sminkjeinket. Jó alapot bíztosít, könnyű rajta eldolgozni az alapozót.


A csomagolásos csalódásoktól eltekintve egész jó terméknek tűnik. Nektek hogy tetszik? Megvennétek, vagy esetleg használjátok is?

2 megjegyzés:

  1. Én is vettem, a dm-ben levolt árazva(csak rózsaszín volt,de ha tudom hogy van normál-vegyes bőrre is,tuti hogy olyat veszek,mivel a bőröm eléggé zsíros-pattanásos-szabborreás...:( )

    VálaszTörlés
  2. De amúgy az észrevétel ugyanaz,nagy doboz,kis krém :)

    VálaszTörlés