300 forintos essence akció a Rossmannban!

Az essence jó szokásához híven, évente néhány alkalommal kiárusítást tart. Így az alapból kicsit drágább dolgokat is megvehetjük bagóért. Ebben az esetben 299 forintért. Ilyenkor nagyon kell igyekezni, mert boldog-boldogtalan odacsődül és néha már a BKV-s közlekedés határát súrolja a dolog. De aki szemfüles, nagyon jó dolgokra csaphat le. Én is nagyon sokból az utolsó darabokat hoztam el, de így sem sikerült mindent megszerezni.
Fontos! A Rossmannok után a Müllerekben és a DM-ben is meg szokták hirdetni ezt az akciót, ugyanazokra a termékekre. Szóval ha lemaradtál valamiről, ne keseredj el.
Oda kell figyelni, mert nem biztos hogy pont az akciós papír feletti tartóban, az akciós termék van. Mindig nézzétek meg a számát és egyeztessétek össze.




Lássuk őket, balról jobbra, először a felső sort.

SOS körömragasztó
Ajánlott fogyasztó ár (továbbiakban Afá): 699.
Minden körömtípusra használható - vidd fel a saját körmödre, mielőtt feltennéd a műkörmöket.

All eyes on me szempillaspirál
Afá: 599.
Legyen rendkívüli tekinteted! Ezzel a szempillaspirállal egyszerre dúsítod, hosszítod, íveled, vastagítod és választod szét pilláidat.
Én barna színben vettem.

XXL nudes szájfény
Afá: 599.
Krémes, lágy textúrájának köszönhetően ajkaid természetes színt kapnak, egy kis csillogással megbolondítva. Az illatát is imádni fogod.
Ha jól emlékszem innen csak a 01-es számú akciós. Régebben már írtam a testvérkéjéről.

Studio nails nail fashion körömmatricák
Afá: 599.
Új köröm design-od legalább öt napig fent marad! Könnyen eltávoltítható, akár egy matrica - körömlakk lemosóra sincsen szükséged.
Ebből minden fajta akciós most.

Multi colour pirosító
Afá: 899.
5 tökéletesen harmonizáló szín, amellyel arcodnak természetes, üde pírt kölcsönözhetsz.
Mindkét színkombináció akciós.

Ápoló ajakbalzsam
Afá: 599.
Nyugtató hatású ajakbalzsam, amely hidratálja ajkaidat és enyhe fényt kölcsönöz nekik. Négy árnyalatban kapható, amelyek különböző hangulatokat hordoznak magukban: szerelem, álmodozás, remény és nevetés.
Mind a négy akciós, én a 'remény' rózsaszínt vettem meg.

Nail art körömdíszítő toll
Afá: 649.
Egyedi és könnyű körömdíszítés pillanatok alatt.
A 6 szín mind akciós, nekem a kék van meg.

Zselés szemhéjtus
Afá: 899.
A lágy, zselés formulának köszönhetöen pontos kontúrvonalat húzhatsz szempilláid tövébe. Válogathatsz matt és csillogó végeredményt kínáló árnyalatok közül.
A lila és a zöld akciósak, én a zöldet hoztam el.

Ti miket szereztetek?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése