Zsákmány a Rossmannból

Ma voltam a Rossmannban, hogy megnézzem a heti akciós termékeket. Végül is egy körömnyomda készlet és egy akciós szemhéjpúder jött haza velem. Lássuk:


Maybelline dream mousse eyecolor
Az akciós termékek között találtam, 299 forintért. Már volt rajta jónéhány akciós matrica, a legutolsó 1299 forintos volt, szóval jó vásárt csináltam. A színe nagyon szép, arany, könnyen felvihető. Az ünnepekre tökéletes lesz.

Essence nail art stamp set
Már régóta akartam egy nyomdakészletet, és most akciós áron tudtam megvenni. A minták is egész jók; van közötte virágos, csillagos, tappancsnyomos és szivecskés is. Hamarosan ki fogom próbálni. Aztán láttam a vaterán másik fajta alap-lapokat is, majd onnan is rendelni fogok. Így legalább már van lehúzóm meg átvivőm. Viszont nem szeretném a lehúzóval összekarcolni a lapot, úgyhogy megpróbálok barkácsolni egyet szilikonból.




Kerestem az új Circus kollekciót, de sem a Rossmannban, sem a Müllerben nincs még. :(

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése