Adventi kalendárium - kicsit másképp

Te is unod már a szokásos minden nap egy csoki kalendáriumot? Ráadásul nem éppegy diétás változat, aztán még utána jön a Karácsony is a sok finom sütivel. De ez a naptár más. Csokik helyett minden nap egy kis sminkescuccot találunk benne:  szemceruzát, mini ecsetkészletet, púdert, pirosítót...




Én tegnap vettem meg, le volt értékelve 7000 forintról, 5000-re. Kíváncsi voltam, milyenek benne a termékek. Első benyomás szerint minden picike benne. De hát ne is várjunk normál méretű dolgokat, hiszen akkor háromszor ekkora lehetne az egész kalendárium és már így is elég nagy.
A hátuljába be volt csomagolva egy lap, amin rajta van hogy melyik nap mit találunk benne. Gondolom azért, ha valaki ajándékba veszi, ne legyen zsákbamacska. Én elraktam magam elől, szerintem jobb ha meglepetés marad.

A csomagolás nagyon stabil, a napok kinyitásához igénybe kellett vennem egy kis kést is és ha ez nem elég, utána a műanyag alapból is alig lehet kiszedni az aznapi meglepit. De attól biztosan nem kell félni, hogy bármi összetörik benne. A külseje viszont annyira nem tetszik, a csaj az elején nem igazán illik az ünnepi hangulathoz, inkább egy férfimagazinban tudnám elképzelni.
A termékek minőségéről még nem nagyon tudok nyilatkozni, még nem próbáltam egyiket se. De ránézésre ilyen közép-kategóriásnak tűnik. A márkája Markwins International, én ezzel itthon még nem találkoztam. Itt a honlapjuk is.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése