Essence stay with me longlasting lipgloss - TESZT

Már nagyon szerettem volna beszerezni a 'stay with me'-k közül egyet, mert nagyon jókat hallottam róla. A boltban ez egy kis visszafogott, rózsaszínes árnyalatnak tűnt, gondoltam jó lesz. De amikor itthon kibontottam, kiderült hogy a visszafogott rózsaszín helyett ez egy erősebb, pinkesebb árnyalat. 04-es számmal a 'trendsetter' fantázianévre hallgat. Picinek tűnhet a képeken, de nem így van, normál méretű, 4 ml-es. Az ára 649 forint volt, amit én egyáltalán nem sokallok érte.



Az applikátora viszont különleges, nem az a sima szájfényes alakú. A két végén ducibb, míg a közepén egészen karcsú. Nagyon jól pigmentált, szép élénk színe van. Rettentően tartós, amikor le akartam mosni a swatchot alig jött le. Lehet, hogy egy új testvére is hazajön velem majd, mert nagyon meg vagyok vele elégedve.


1 megjegyzés: