Essence Legends of the sky paletta - TESZT

Íme az essence legutóbbi trendkiadásából, a legends of the sky-ból származó paletta tesztje.
Először is a csomagolás: fém dobozos, nekem alapból már a doboz nagyon tetszett. Belül csücsülnek a színek és a kétvégű ecset. A belső rész viszont nagyon rossz, olyan mintha szivacsból lenne, de kemény. Ez azért baj, mert használatkor, ha kicsit kisöpörjük a szemhéjpúdert, ez a szivcsos izé magába szívja és soha többé el sem engedi. Így elég csúnya lehet a színek melletti rész, ha nem vigyázunk.Ezért csak óvatosan!



A színek elsőre kissé durvának tűnhetnek: narancssárga, piros és hasonlók, de használatkor kiderül, hogy szép dolgokat lehet belőle kihozni. Természetesen az erős színeket nem nagy mennyiségben kell, egyedül felkenni a szemhéjra, de ezt megtehetjük a lájtosabb árnyalatokkal.
Sok panaszt olvastam a minőségükre, hogy alapozásra kenve is eltűnnek. Hát én ezt cáfolom. Igaz, használam alá szemhéjpúder alapozót, de a smink alig mozdult egész nap.
A kis ecsetnek az egyik vége szivacsos, a másik pedig 'szőrös'. Én a szőrössel jobban szeretek dolgozni, tisztítani is könnyebb.


És ami a legjobb benne: mind a hat körömlakk-szín megtalálható a palettában. Így sikerült a kollekciót egész jól összehangolniuk, szerintem az ötlet nagyon szuper. Így összeillő körmöt és sminket tudunk készíteni.
Mutatom a lakkokat és a palettát:



01
I wear my flying goggles
at night
 
02
Like Leo's pilot jacket
   
03
I am a viator
















04
No better way to sky

05
Take my red away
  
06
Flying higher


 Összességében én elégedett vagyok vele. Nektek hogy vált be?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése