4 tesóval az élet - személyes

Az alábbi kis szösszenetet a szombat reggelem ihlette. Így talán kicsit bepillantást nyerhettek egy legnagyobb tesó életébe.




Reggel lemászom az ágyról, megszokásból manőverezek a konyha felé a tűzoltóautók, legók és plüssállatok között. Kifelé menet mintha valami furcsa, fehér cucc lenne a teknős vizében de annyira még nem vagyok ébren hogy elérje az ingerküszöbömet. Sikeresen eljutok a konyhába és nekiállok legyártani a négy különböző reggelit. Amikor egy komplett fülest halászok ki (hála a jó égnek nem az enyém volt) a tartármártásból, sikerül kávé nélkül is felébrednem. Hirtelen beugrik a teknős, visszamegyek a szobába és azt látom hogy a páncélos kicsit ferde szemmel néz a mellette pillangózó fél pár zoknira. Lehalászom a zoknit, visszamegyek megérdeklődni a konyhába hogy tulajdonképp mióta fázik a teknős lába. Azt a választ kaptam, hogy az már tegnap este óta ott áznak együtt. Ezek után a tartár-füles kombinációt meg se mertem kérdezni. A dolog csak azért kínos, mert tegnap este én vigyáztam az összes kis szörnyetegre. Azóta rettegve várom, hogy mikor ugrik ki egy mókus a hűtőből, esetleg milyen elektronikai eszközre sikerül ráharapnom...


Nektek vannak testvéreitek? Esetleg kerültetek már hasonló helyzetbe?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése