Essence Charry Blossom Girl Rúzsceruza - TESZT

Talán még nem késő írnom, az essence mostani Rossmannos, Cherry Blossom Girl limitált kiadás rúzsceruzájáról, mielőtt végleg befut a vámpírőrület.


Igazából a kollekcióból a rúzsceruzák fogtak meg igazán, a többit majd meglesem akciósan. Ez a 02 It's peach not cherry szín, mily' meglepő, barack színű és 600 forintba fáj.



Az egész leginkább egy meghízott szemceruzára hasonlít, a hossz stimmel, csak ducibb. A kupakot jól rá lehet húzni, viszont visszarakáskor figyelni kell, hogy ne nyessünk le a ceruzából.


A ceruza hegyezős, én egy tekerősnek jobban örültem volna, nem szeretek hegyezni.


Az állaga pont jó, az ajkakhoz érve kicsit megpuhul és könnyen kenhető és szépen pigmentált.


És akkor jöjjön a feketeleves. A felvitel. A swatchon szép egyenletesnek látszik. Viszont ha nem 100%ban hidratáltak az ajkaid, az eredmény borzasztó. Összegyűlik a száj ráncocskáiban és semmiképp nem lehet normális eredményt kihozni belőle.
Viszont egy kis hidratáló csodákra képes. Én sminkelés elején szoktam tenni egy kis Carmexet és a végén mehet rá a ceruza. Úgy már tökéletes és a helyén is marad, kb. 2 órán keresztül.

Összességében megszerettem, megéri vele szenvedni, mert nagyon szép színt lehet előhozni.

Ti mit vettetek ebből a kollekcióból?

4 megjegyzés:

  1. Én szemeztem ezzel a ceruzával, de mivel én sehol nem találtam a városban (kiderült, hogy a Müllerben talán van, de én oda nem tudok kijutni), így akár mennyire szerettem is volna, nem tudtam semmit venni ebből a kiadásból :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a limitált kiadás csak Rossmannokban rakták ki, vele egyidőben a Müllerben a Wild Craft volt. :)
      Kár, hogy nem tudtál semmi jót szerezni :(

      Törlés
    2. Én az összes debreceni Rossmannban voltam, de csak vagy még a nyári trendkiadás volt kint :(

      Törlés