Elkezdődött az essence leárazás!

Drága essence, jó szokásához híven, idén is leárazást tart a kifutó termékekből. Így elég drága dolgokhoz juthatunk potom pénzért, egész konkrétan 299 forintért. Én ma már rendesen bevásároltam, Ti is siessetek a Rossmannokba, nehogy elkapkodják.

Lássuk, mik a kifutó termékek:



Nagy bánatomra a colour&go és a nude glam lakkok teljesen új külsővel térnek vissza, ami nagyobb kiszerelést és jobb fedést ígér. Nekem fáj a szívem a minikékért, hiszen ezek még az elfogyasztható kategóriába tartoztak.

Ti mit szereztetek a leárazások alatt vagy mire fáj a fogatok?

2 megjegyzés:

  1. Én holnap megyek, benézek, hátha találok még a púderből! :))

    VálaszTörlés
  2. Nálunk a körömlakkok voltak teljesen kifosztva, pedig tudtam volna válogatni... :( Na mindegy, pár dolgot így is sikerült beszereznem :)

    VálaszTörlés