Alverde sminkfixáló spray - TESZT

A nyári melegre tekintettel itt volt az ideje, hogy beszerezzek egy sminkfixálót. Sokáig keresgéltem, mivel a drogéiás márkák polcain nem igazán találni ilyen jellegű termékeket, a Mac fix+-ja pedig nem fér bele a keretbe.
Végül az Alverde nyújtotta a megoldást, hiszen a Modern art limitált kiadásban kapható volt egy smnkfixáló spray. És régebbi kollekcióról lévén szó, leárazva kaparintottam meg.


1399 forint helyett 899ért vásároltam 50 ml fixáló folyadékot.
Az Alverde arról híres, hogy csak természetes forrásból származó alapanyagokat használnak fel a termékeikben. Ebbe a sminkfixálóba is került kiwi-, körömvirág-, ananász-, sőt még koffein kivonat is.


A csomagolása stabil műanyag, a kupak jól záródik és a fúvóka is tökéletes - nem folyik, nem csöpög.
A címkén javasolt 20 centi 'fúvótávolságot' viszont be kell tartani. Én először túl közelről fújtam és a cseppek túl nagyok maradtak és kicsit elmászott a pirosító. Ha viszont a kellő távolságból fújjuk, elég aprók lesznek a cseppek és nem folyik el semmi. Arra viszont vigyázzunk, hogy ne menjen nyálkahártyára (orrba, szájba, szembe), mert bár nem csíp, de elég kellemetlen.


A sparynek erős citrusillata van, frissítésre is kiváló. Én a teljes arcomra 3-4 fújásnyit szoktam belőle használni, és kevés fogyott belőle.
Nem fotóztam le kifújva, mivel teljesen olyan mintha vízpermet lenne. (Őszintén remélem, hogy nem csak illatanyag van benne.)
Hatékonyságáról annyit, hogy a forró nyári napokat jól bírta, nem mozdult el a 'sminkem'. Bár akkor nem használtam sok terméket. Viszont az éjszakai életet nem bírta (hozzá kell tennem hogy hab-party volt), mert a buli végére teljesen eltűnt rólam a pirosító.
Összességében szerintem aranyos kis termék, ha a fixálásra nem is tökéletes, felfrissülésre igen.

Ti használtok sminkfixálót? Esetleg tudjátok, hogy melyik márka forgalmaz hasonló terméket?

2 megjegyzés: